Biznes nie obejdzie się bez promocji. Obecnie reklama ma różnorodne formaty: zamieszcza się ją w prasie, w mediach społecznościowych i w internecie. Ale w dalszym ciągu nie odchodzi się od standardowej promocji z użyciem kalendarzy lub ulotek. Wykorzystuje się też jeszcze jeden rodzaj działań marketingowych, który potencjalni odbiorcy wyjątkowo sobie cenią – promocję poprzez gadżety.

Gadżety reklamowe – klient zapamięta slogan firmy

W przeciwieństwie do pozostałych form reklamy, różnego rodzaju gadżety są namacalnym przedmiotem, który w szeregu przypadków jest bardzo praktyczny, dlatego zostaje z nimi na dłużej. To z kolei powoduje, że nasi potencjalni współpracownicy i konsumenci bardzo je cenią sobie. Niełatwo wskazać kogoś, kto odmówi przyjęcia w banku bądź w kancelarii długopisu albo parasolki. Są to wszak rzeczy, które zawsze powinno się mieć ze sobą. A co kluczowe – ten upominek jest gratis! Tymczasem używając raz za razem dany gadżet, klient stale obcuje z logo marki, od której go otrzymał, tym samym nieświadomie wydaje się mu ona bliższa.

Hurtownia gadżetów reklamowych – nadruki tekstyliach i tworzywach sztucznych

Sitodrukpozwala na nadruk zarówno na drewnie, plastiku, jak i tkaninie, w związku z tym jest jedną z najbardziej rozpowszechnionych metod, które stosuje się do wytwarzania gadżetów reklamowych. Najczęściej kupowanym gadżetem tekstylnym, jest naturalnie odzież promocyjna – zwykle nanosi się firmowe logotypy na t-shirty, a czasem również na kurtkach, czapkach czy polarach. Dodatkowo można nanieść logo na torbie na ramię, szlafroku i etui na klucze. Jeśli poszukujemy ogromnego asortymentu produktów do nadruku, warto sprawdzić ofertę hurtowni gadżetów reklamowych. Za jednym zamachem można wtedy zamówić nie tylko koszulki i odzież z nadrukiem, ale także np. torebki, zawieszki do bagażu czy breloczki, co skróci czas organizacji każdej akcji promocyjnej.