Potrzebujesz skorzystać z pomocy agencji reklamowej Kraków? Koniecznie odwiedź k-myk.pl.

Działania reklamowe powinny być istotnym elementem budowania rozpoznawalności firmy bez względu na to czy zajmujemy się świadczeniem usług, sprzedażą czy produkcją. Spółki oraz większe przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na stworzenie i utrzymanie własnych wydziałów ds. marketingu, jednak niewielkie firmy, które sporadycznie decydują się na akcje promocyjne, z reguły korzystają ze wsparcia agencji marketingowych.

Agencja marketingowa gwarantuje kompleksowe usługi

Agencja marketingowa to grupa kreatywnych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących szeregiem umiejętności wykorzystywanych w branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu ekspertów doskonale orientujących się zarówno w sferze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii reklamowych w sieci (kanały social media, animacje i klipy viralowe), jak i grafiki (w tym DTP), agencja marketingowa gwarantuje klientom wszechstronną obsługę. Nowe firmy mogą zlecić przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i projektami akcydensów (wizytówki, papier firmowy czy obwoluty), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, że będzie ono poprawnie użyte podczas projektowania materiałów reklamowych – ulotek, kalendarzy, stoisk targowych lub billboardów. Agencja reklamowa przygotuje też interesujące, unikatowe artykuły na stronę www zamawiającego oraz opracuje schemat komunikacji z odbiorcami poprzez najpopularniejsze media społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter lub Instagram.

Do kogo kierowana jest oferta agencji reklamowej?

Oferta agencji marketingowej kierowana jest głównie do podmiotów, które nie dysponują własnym działem promocji. Aczkolwiek nie oznacza to, iż to jedyny model kooperacji. Praca agencji nierzadko polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie zespołu ds. promocji. Przykładowo, jeśli nie ma on doświadczenia w przygotowaniu spotkań z klientami, sympozjów czy targów wymagających przeważnie skrupulatnego planowania, te obowiązki można zlecić agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu wykwalifikowanego i zżytego ze sobą zespołu pracowników – wystarczy zlecić jej opracowanie programu kursów czy też organizację warsztatów integracyjnych. Na rynku funkcjonują tysiące agencji marketingowych, należy jednakże decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do szerokiego grona doświadczonych specjalistów. Umożliwi to delegowanie wszystkich czynności reklamowych jednej agencji, a co za tym idzie – łatwiejszą kontrolę nad spójnością kampanii i wizerunku marki.

Nasze dane kontaktowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]