Pozycjonowanie stron - więcej informacji o tej usłudze.

Pozycjonowanie to szereg działań ,które dążą do poprawienia obecności stron w organicznych (czyli w bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w wynikach wyszukiwania, tym więcej odwiedzin na witrynie, co ostatecznie powinno skutkować zwiększeniem przychodów firmy. Innym atutem tego działania jest budowa rozpoznawalności brandu, usługi bądź produktu.

Algorytm Google analizuje wszystkie witryny www na podstawie plus minus 200 rozmaitych wskaźników. Wynik tej diagnozy warunkuje to, na której pozycji strona bądź jej podstrona pokaże się internaucie w SERP na konkretne słowo kluczowe. Za kluczowe czynniki rankingowe profesjonaliści ds. SEO uważają m.in. responsywność, linkowanie (wewnętrzne oraz zewnętrzne), jak również jakość treści.

Wyszukując w wyszukiwarce Google jakąkolwiek frazę, internaucie zostanie przedstawiony wykaz stron, których zawartość została uznana za najlepiej dopasowaną do powyższego zapytania. Jakie strony pojawią się w rezultatach wyszukiwania na pierwszych pozycjach? Przeważnie te, których zawartość jest niepowielona z innych witryn i dobrze wypełniona przemyślanymi słowami kluczowymi. Na pozycje wpływ ma też poprawnie wykonane kodowanie, prędkość wczytywania się strony (nie tylko w wersji na komputer, ale i urządzeniach przenośnych), a także reputacja portali internetowych zamieszczających odnośniki do naszej strony.

Czy warto zlecić pozycjonowanie i optymalizację sklepu albo strony internetowej podmiotowi zewnętrznemu?

Algorytm Google cyklicznie się zmienia, dlatego zaleca się powierzyć pozycjonowanie stron i sklepów zawodowcom. Odpowiednim wyborem będzie firma SEO, która ma długoletnie doświadczenie w tym zakresie. W takich firmach zatrudnionych jest wielu ekspertów nie tylko od optymalizacji, lecz także copywritingu oraz programowania. Zlecając pozycjonowanie zewnętrznemu podmiotowi zaoszczędzone czas i środki można zaprząc w inne akcje marketingowe, które także podniosą przychód firmy.

Do kogo adresowana jest oferta pozycjonowania stron i sklepów www?

Pozycjonowanie to głównie oferta skierowana do zarządców stron internetowych, których zadaniem jest prezentacja i sprzedaż produktów lub usług przedsiębiorstwa. Decydując się dowolną działalność niewyobrażalne jest obecnie nie założyć strony firmowej albo ją utworzyć, ale zrezygnować z jej pozycjonowania. Konkurencja nie ustaje w staraniach o dotarcie do nowych klientów. Według statystyk aż 97% klientów sprawdza w internecie opinie o lokalnych markach, co jasno pokazuje do jak szerokiej grupy odbiorców można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu strony bądź sklepu w Top3 wyników wyszukiwania w przeglądarce znacząco zwiększa prawdopodobieństwo, iż konsument zdecyduje się na naszą ofertę.

Nasze dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]