Istotne wskazówki dotyczące tego, czym wyróżnia się dobra agencja SEO. Przekonaj się!

Gdy masz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, z pewnością po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by wyświetlała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Wiadomo przecież, że w XXI w. widoczność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak zatem znaleźć dobrą firmę SEO? Rekomendujemy kierować się sugestiami specjalistów, a najlepiej tych od Google.

Google doradza, jak zatrudnić solidną agencję SEO

Nie można negować, że cały sektor SEO, innymi słowy działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod wyszukiwarki, powstała i nieprzerwanie rozwija się właściwie wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo występowania innych opcji, jak przykładowo DuckDuckGo, Yahoo bądź Bing, w dalszym ciągu najważniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się być widocznym w internecie, musi spróbować powalczyć o swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku branż, gdzie konkurencja jest silna, z reguły jest to nieosiągalne bez doradztwa ekspertów z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których idea SEO jest czymś nowym, i zamieściło krótki kurs, jak rozpoznać dobrą firmę SEO.

Czym według Google wyróżnia się dobra agencja SEO?

Maile Ohye, pracownik, Google z ponad dziesięcioletnim stażem, punkt po punkcie tłumaczy, jak rozpoznać dobrą agencję SEO, wymieniając wśród kluczowych cech między innymi:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od zrozumienia, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele i kto stanowi jego najpoważniejszą konkurencję,
  • umiejętność estymacji czasu oraz budżetu koniecznego do wykonania zakładanych wdrożenia,
  • zapewnienie stronie opieki technicznej oraz praca nad poprawą jej użyteczności,
  • nieustanna kontrola kondycji strony oraz regularną analizę jej statystyk,
  • zapewnienie stronie wsparcia technicznego oraz praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie tylko pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na konkretne frazy.

Przedstawicielka firmy Google podkreśla także, że dobra firma SEO nigdy nie obieca spektakularnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procedurą długotrwałym, niejednokrotnie dającą odczuwalne rezultaty przeważnie po kilku miesiącach działań.